POLECAMY

Bezpieczne działanie hotelu.

#bezpiecznypobyt

BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI W HOTELU 

Kodeks Dobrych Praktyk


 

Drodzy Goście,

Z uwagi na sytuację związaną z wirusem SARS-CoV, mając na uwadze priorytet jakim jest wasze zdrowie i bezpieczeństwo, przygotowaliśmy nowy plan #bezpiecznypobyt, który wprowadza najwyższe standardy w kwestii higieny i organizacji.

Pragniemy, abyście odwiedzając nasz obiekt mieli pewność, że dokładamy wszelkich starań, aby zachować wysoki poziom oferowanych przez nas usług przy jednoczesnej dbałości o wspólne bezpieczeństwo.

 

RECEPCJA

  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek ochronnych oraz rękawiczek
  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych.
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce – minimum 2 metry.
  • Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych

 

POKÓJ HOTELOWY

  • Codzienne wietrzenie pokoju hotelowego, dezynfekcja urządzeń z wykorzystaniem generatora ozonu – mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, czajników i innych urządzeń będących w pokoju
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

 

RESTAURACJA

  • Śniadania w formie pakietu do pokoju
  • Obiady oraz kolacje serwowane do stolików

 

PRACOWNICY

  • Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
  • Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu w szatniach.
  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  • Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.