#bezpiecznypobyt
BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI W HOTELU
Kodeks Dobrych Praktyk
Drodzy Goście,
Z uwagi na sytuację związaną z wirusem SARS-CoV, mając na uwadze priorytet jakim jest wasze zdrowie i bezpieczeństwo, przygotowaliśmy nowy plan #bezpiecznypobyt, który wprowadza najwyższe standardy w kwestii higieny i organizacji.
Pragniemy, abyście odwiedzając nasz obiekt mieli pewność, że dokładamy wszelkich starań, aby zachować wysoki poziom oferowanych przez nas usług przy jednoczesnej dbałości o wspólne bezpieczeństwo.
RECEPCJA
- Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek ochronnych oraz rękawiczek
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce – minimum 2 metry.
- Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
- Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych
POKÓJ HOTELOWY
- Codzienne wietrzenie pokoju hotelowego, dezynfekcja urządzeń z wykorzystaniem generatora ozonu – mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, czajników i innych urządzeń będących w pokoju
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
RESTAURACJA
- Śniadania w formie pakietu do pokoju
- Obiady oraz kolacje serwowane do stolików
PRACOWNICY
- Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
- Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu w szatniach.
- Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
- Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej odległości.